Shah Dah Pandai Melaram

Tadi masa dok jalan jalan terserempak dengan Shah, Ali dan Tuah. Aku memang tak ada niat nak beli apa pun, tapi nak meneman kan Haji Omar untuk belikan sweater baru. Jenuh jalan satu Bazar dia tak berkenan. Susah klau orng berjiwa muda ni...cerewet dia lebih. So nampak tiga budak pingitan tu dalam kedai aku pun masuk. Masa tu anak dara tu dok pakaikan leather jacket kat Shah. Amboi sukanya dia sampai kembang hidung hidung macam Ahmad Nisfu. OKlah dah penat keje badan pun nak kena belai jugak kan. Jangan nak simpan duit aje nanti mati tinggal semua. Jadi Shah dah beli pun yang dia pakai dalam gambar tu. Harga tak mahal sangat cuma USD110 aje. Kalau nak beli kat Istanbul belum tentu korang boleh dapat harga macam ni. Tapi pilihan lebih banyak lah. Silap hari bulan di bedal lagi mahal dari di sini.

Hehehe..... inilah wajah henseng aku. Puji skit nak bagi kembang. Bukan apa, aku nak habaq yang topi tu baru beli. Biasalah sebab sejuk kena beli gak topi. Aku pun kurang pasti ianya leather atau tidak tapi penjual tu kata leather. Aku pun beli 180 manat lebih kurang 13USD. Dah lama nak beli topi ni sebab masa aku ke kedai satu lagi, dia jual 230 manat. Oklah dah murah 50 mnat.

Amboi Tuah...jenuh hang pujuk anak dara tu ambil gambar. Orang lain yang shopping ko yang dapat amik gambaq. memang tak aci. Mak dia kat situ pun nampak macam dah bekenan kat hang aje. So dah decide ke mana satu nak pilih? Untuk pengetahuan korang semua Tuah nilah satu satunya the most eligible bachelor. Oooppppsss...sori sori terlupa pulak si Shah pun sama.

Comments

Unknown said…
ala bang.. sapa la nak kat saya.. dah la kecik kudud je.. tapi kalau awek ni suka kat saya ok gak tu boleh dirunding ni.. hehehehehe (ketawa nakal)
Abu Ikhlas said…
Deii...tuah...mana satu ko nak ni...jgn kompius kan diri nanti ko terlajak langsung......

Popular posts from this blog