Pandang - Pandang, Jeling - Jeling


Hhhhmmmm....macam ni lah Lia setiap hati. Dia akan merenung keluar beberapa ketika. Kadang waktu aku pergi kerja dia akan tunjukkan muka ke tingkap, mungkin untuk ucapkan selamat jalan. Kadang kadang kalau dah boring aku tak layan dalam bilik dia akan renung ke luar juga. Aku tak pernah lepas dia keluar sebab cuaca sejuk dan sebagai anak dara yang masih suci aku kena jaga dia betul betul. Dalam bilik Bobo dan RO mario boleh nampak alim alim kucing tapi kalau di luar sana entah lah. Lagi pun risau juga kalau kalau dia hilang di ambil orang atau di makan anjing. Kalau Lia ni jantan lainlah cerita. Apa apa pun kalau member aku datang ke bilik Lia pasti suka bertenggek di atas riba mereka sambil bermanja-manja. Aku dah cakap kat Shah nantilah kita cari pasangan dia bila ada di bazar....

Comments

Anonymous said…
kucing kadang kadang horny jugak tau?
Abu Ikhlas said…
Ke situ pulak dia........hehehe..tak pe....Lia belum haid lagi...masih mentah la...

Popular posts from this blog