Koci Oh Koci



Dulu kalau nak beli koci memang mudah. Ramai makcik makcik yang menjual di depan tu. Tapi sekrang nak cari makcik penjual koci pun susah. Aku tanya driver aku mana depa semua pegi. Driver aku kata polis dok ronda kat pekan so depa tak leh berniaga sebab mereka berniaga di kaki lima. Tak di benarkan. Pulak..... Sian pulak makcik makcik ni.... susah nak car rezeki.
.
Sejak kebelakangan ni memang aku suka gonyeh koci sambil nengok movie. Bukan apa...nak ada feel macam dok nengok wayang kat Mesia. Sedar sedar aje dah habis 1 kilo. Hari ni aku dok teropong penjual koci di serata tempat. Sebelum balik aku ternampak makci yang sebaya mak aku tu menjual di hujung sata. Aku tau jugk tempat tempat trategik depa ni. Terus aku ke situ dan order 30,000 manat. Tudia...banyak tu aku nak gisih..... Lagi pun saja nak bantu makcik tu and senang sebab sekarang susah nak car penjual koci.
.
Sambil si Dzul tolong belikan koci aku pun ambil gambar makcik tu. Tersipu sipu makcik tu dok mengelak. Alahai ruginye tak dapat muka penuh makcik tuh...Kalau tidak boleh email kat che Mat untuk pertandingan yang akan datang...

Comments

Popular posts from this blog