Pergi ke Kedai Jahit




Haji Omar kata dia nak alter topeng kain dia sebab beso sangat. Nak kecilkan la kiranya. Aku kata ada kedai tepi jalan tu kita boleh pegi. Tapi dia tak puas hati lagi. Semua orang dia nak tanya. Aiyooooo.... lu tarak percaya gua ke?? Letih aku nak explain. Aku ulang lagi kata nanti balik kita singgah katkedai tepi jalan tu dan ada ramai aweks cun yang boleh tolong jahitkan. Bila sampai aje kat situ dia pun etrus pegi kat awek tu dan minta edjustkan topeng kain dia tu. Mula ingat nak suruh alter satu aje tapi bila dah nampak awek cun trus suruh buat dua. Sementara dok menunggu topeng tu siap, aku lah jadi camera man untuk ambil gambar Haji dengan Tuah dengan aweks cun tu. Cuma aku aje tak ambil gambar sebab aku ni seorang yang baik.....hehehehe...susah nak dapat suami yang baik cam aku ni.....hehehehe...jangan mareeeeeeee

Comments

Anonymous said…
P SU PERASAN CAM ORG TURKMENISTAN....;P
KELAKAR TGK...WAKAKAKA...
Unknown said…
ooooo.. ingat kat kedai jahit tu hang sorang je yg baik ... ceyyyyy.. poorah chitt.. bukan apa bro.. depa2 (awek2) ni yg beriya nak suruh ambik depa tengah kerja.. so kami selit2 la pic sini.. hehehe
Unknown said…
ala.. bang.. ini gadis saya suka tgk dia.. suka tgk dia.. ehem2.. mana tau ok ke.. boleh gak ni part tinggi n kurus tu memang dah menepati citarasa ni.. ok tak sesuai tak bang?
Abu Ikhlas said…
tuah aku ase kalu ko nak bawa depa kuar, ko kena tukar kasut dengan depa la...baru sama tinggi sama rendah
Unknown said…
aku pakai kasut hail amir 4 inci bang.. dah tgkkat pasar karat tu ada jual kot.. hehehehe

Popular posts from this blog