Shopping Winter Clothing


Hari ni memang sejuk sangat. Sejuknya tersa sampai ke tulang hitam. Lepas tu rasa terasa kebas aje sebab sejuk sangat. Masa nak ke Bazar ingat nak pakai jaket yang tebal. Bila nampak saja cahaya matahari mungkin suhu akan bertamabah. So aku pull my leather jacket and hope semuanya ok. Bila sampai Turkmenbashi town rasanya dah sejuk beno. Jari jari aku pun dah semakin mendingin. Masa makan minum coffee kat restoran russian tu aku nampak Rizal tunjukkan stokin bulu arnab. Dia kata cuma 3o manat aje. Apa lagi aku pun terus suruh dia belikan untuk aku dua pasang. Sekarang kalau nak pakai sarung kaki biasa memang dah beku. At least tebal dan warm lah kaki ni. Rupa rupanya ada juga no stokin dari bulu arnab. Mujurlah belum ada lagi stokin dari bulu kucing. Kalau tidak naya nanti Lia. Orang boleh curi dan siat siat bulu dia.

Comments

Popular posts from this blog