Apa Aku Shopping Di Bazar



Aku sebenarnya dah malas nak keluar ke bazar. Tambahan dengan weather yang sejuk gile below 0 degree. Baik berkurung dalam bilik dan berhabinasi lagi bagus dan banyak benda boleh selesaikan. Tapi aku gagahkan diri juga untuk ke sana sebab banyak benda yang aku nak beli. Ada beberapa yang aku shopping seperti berikut.

1. My bed lamp - dah kong and I got to get a new one.
2. bateri jam tangan dah kong and kena cari ganti.
3. Koci - yang menjadi makanan utama masa nengok movie pun kena beli. Sekali ni beli 2 kg sekali gus.
4. Bahan memasak yang lain
5. Heater - heater aku yg ada tetiba rosak and malam ahad tu aku tak boleh tido sampai pukul dua pagi. So cari additional heater.
6. Chocolate - dah habis and menjadi side dish aku masa baca novel.
7. Kayu canai - untuk aku nak buat capati atau karipap. nengoklah mana yang rajin.
.
Tapi yang aku teruja sangat adalah kayu canai aku tu. Entah bila aku nak buat capati entahlah. Tapi kalau ada member yang sanggup untuk beri kerja sama projek aku akan berjalan cepat and boleh sama sama makan. So sekarang nak kena cari ehole meal flour. Yang penting bila lepak kat sini hati terhibur dan gembira and satu lagu tak kacau sesape pun.

Comments

Popular posts from this blog