Temujanji Dengan Member Member


From time to time aku call member member rapat aku. Rindu pun ada juga sambil bertanyakan khabar. Ada yang lucu dan ada yang biasa biasa aje. Tanya pasal anak, kerja dan sebagainya.

Aku called A : Bla..bla...bla... eh nanti kita jumpa. Balik calling2 ok... boleh kita makan makan sekali.

Aku called B : Bla...bla..bla......lama tak jumpa...apa cite?? nanti balik meh umah aku tau...

Aku called C: Bla...bla...bla....hang kat mana?? nanti balik call ye kita makan makan....

Aku called D: Bla.....bla...bla...... Apa cite..... nanti kita jumpa ok.......call aku tau...

Pastu aku called E....aku called F...aku called G.....aku called H..... Sampailah ke Z aku called.

Pendek kata aku call ramai member member aku and semua nak jumpa sangat sangat dengan aku. Maklumlah lama tak jumpa kan. Last last tau tak apa yang jadi????/

SORANG PUN AKU TAK JUMPA.

Beginilah selalunya home leave aku. Banyak masa terluang di habiskan untuk isteri, anak anak and perkara perkara peribadi. Sorry lah gang kalau tak dapat tunaikan permintaan ok....

Comments

SkiD said…
Dah tu...bila balik?? bila nak jumpa aku pulak...hahahaha!!
Ahmad Al-Hadi said…
Banyak perkara perkara peribody sebenar nya tu....

takpa kami semua fahaaammmm sgt......
Abu Ikhlas said…
skid
aku ada umah 14 march...call la...aku dah kasi no kan...
Abu Ikhlas said…
skid
aku ada umah 14 march...call la...aku dah kasi no kan...
Abu Ikhlas said…
kodi...kalau allah izin dapat juga jumpa kan....
ASH said…
time balik suruh member member pi sambut kat AIRPORT..senang sekaligus..lepas tu tak yah dok terpikiag lagi bila dok sorang sorang kat dalam kabin tuuu..
my 2 cents
Abu Ikhlas said…
hohohoh....ashley...bila sampai airport rasa nak terbang aje kat umah...kalau boleh nak landing kat umah aje...

Popular posts from this blog