Games Yang Melucukan
.
Dalam projek aku ni banyak sangat ragam dan budaya. Nak satukan hati, fikiran dan matlamat kadang sangat mencabar. Sebab tu lah buat gak team building tu. Jadi banyak game yang funny2 di buat. Aku pun join jugak dan menang jugak hadiah.


Game ni memang kelakar. Adakah patut di kepitnya hidung dan telinga orang tuh. Aku rasa tak sanggup betoi. Macam badut je. Pas tu nampak bodoh semacam. Aku cuma amik gambar aje. Patutnya amik bulu ayam dan kodek kodek dalam lubang hidung and telinga baru la best. Biar dia bersin dan terpelanting semua sepit sepit baju tuh. Kan..kan..kan...

Ni game ape tah. Tapi dia silangkan badan bebudak tuh dan jadi macam meja. Patutnya aku pegi duduk kat tengah tengah tu nengok boleh tahan ke tak. Ye tak ye gak kan....

Ni pulak dia tutup mata dan ada pilot dok beri arahan. Nampak senang tapi susah beb. Ada banyak lagi ni tapi aku dah malas nak tulis.

Comments

Popular posts from this blog