Team Building- 21st November 2009


Semalam bemula Team Building setelah agak setahun lebih merancang. Mula mula tu memang agak malas nak pergi sebab aku rasa rugi nak korbankan week end aku. Lemah juaga semagat nak pegi. Since everything dah arrange gagahkan diri untuk pergi. Saampai saja kat hotel, check in dan terus but program. Yang best tu aku dapat file dan buku tulis yang cover dia sungguh unik. Macam biasalah kan program dalam team building ni. Acara pertama kami di bahagikan dalam kumpulan bertig untuk describe our similarity and differences. Gang aku Bahazin and Janudin. Lepas siap semua aku pun presentlah macam gambar aku tu. Konon konon macam lecturer lah....
.
And aku sempat beritahu yang aku suka writing and reading and one day after the project I would like to be a fiction write. Kira pukul canang gitu. Bukan apa sesaja nak pressure diri sendiri supaya serious. Lepas tu si facilitator yg bernama Tom tu (American) approaches aku dan tanya cerita yang macam mana aku nak tulis. Aisey........ terpegun jugak dia dengan aku punya gempaq tuh...hehehe... Aku pun gorenglah mamat nş yang aku nak buat cerita pasai murder dan nak masukkan elimen cinta, ghost and religion. Wow...hebat dia rasa tu....hehehehe..... Apa apa pun aku tetap akan serious dengan niat aku nih. Korang sume doalah untuk aku ye... moga moga impian aku tercapai.

Comments

Popular posts from this blog