My New Sweater

Tu dia.......... Cantik tak?? Aku beli semalam. Bukan apa seronok nengok ada design baru. Duit ada belilah skit untuk membelai diri. Keje kuat kuat pas tu pekin dan kemut pun tak guna jugak kan. Duit bukan boleh bawa mati pun...hehehehe...berfalsafah skit. Kontrak baru ni aku belum lagi claim for winter clothing. Aku ingat nak claimlah dalam bulan ni atau bulan depan. Tapi di sini tak banyak choice sangat nak beli winter clothing seperti di Europe. Aku ingat lagi masa aku di Vienna, banyak sangat choices untuk beli winter clothing. Tapi masa tu tak terfikir sangat sebab dah nak balik ke Malaysia for good. Tapi kalau beli pun tak rugi jugak. Manalah tau nanti nak honeymonn dan romantik romantik dengan wife pegi tour Europe kan.......

Comments

Mohamad said…
che not kalau beli sweater tu ingat2 la kat kembaq hang ni.. kita pun dah mula winter kat sini..
Abu Ikhlas said…
che mat,

bukan tak ingat tapi saze ko aku tak pasti. Lagi pun tinggal satu tu je

Popular posts from this blog