Centre Point Hotel - Bangkok
.
Sebenarnya nak cari accomodation di Bangkok tak adalah susah. Nak booking kat internet pun rasa tak perlu sangat. jika kita keluar sahaja dari airport pergi ke bebe3rapa kaunter yang tersedia di luar dan boleh book mana mana hotel yang kita suka. nak 5 star ke, 4 star ke atau 2 star ke, semuanya ada. Tambang teksi dari aorport ke bandaraya Bangkok tak mahal sangat, cuma dalam RM40 aje. Di bawah ni adalah gambar gambar ang aku ambil masa di hotel. Aku suka hotel ni. Clean and siap ada tempat masa. memang sesuai duduk dan bawa family. Bangkok nak cari halal food agak susah jadi boleh bawa makanan sendiri dan masak. Sungguh mudah.



Ini semua gambar si luar. Aku tak sempat ambil gambar kat swimming pool. Suasan nyaman dan green. Sama aje macam kalau kita tinggal di hotel kat Bali.



Ini gambar di sekitar lobi. Hiasan furniture dan segala bentuk susun atur memang traditional. Tapi kalau dia mainkan music traditional aku rasa lagi ada feel kot. Sedap ke music traditional Thai? Aku rasa mungkin macam menora dan mak yong aje kot.



Ini pula gambar gambar di dalam bilik hotel. Selesa kemas dan lapang. Berbaloi aku rasa dengan harga RM235. Lain kali kalau datang lagi ke sini aku rasa elok tinggal di sini. Terletak di town centre and bersebelahan dengan IT complex and Complex fesyen yang terbesar di Thailand.

Comments

Popular posts from this blog