Stocking For Someone Special


Macam biasa, apabila tiba di Bazar aku akan lalu di kawasan barang barang lama. Aku akan cari barang barang yang unik untuk aku beli dan kumpul. Hari ini aku terjumpa beberapa pasang stocking yang di jual oleh Russian lady. Dia kata dia buat sendiri. Aku ambil dan belek memang unik skit. Masa wife aku lahirkan Yusuff, Che Mat hadiahkan dua pasang stocking pada aku yang di kait oleh kakak dia. Aku rasa sampai sekrang hadiah dari Che Mat masih tersimpan rapi atau wife aku dah hadiahkan pada orang lain. Aku pun tanya taht lady berapa harga? Dia kata cuma 5Manat sahaja. Aku pilih dan ambil yang seperti gambar di atas. Bila nak balik aku terfikir untuk beli sepasang lagi tapi malangnya that lady sudah pun meninggalkan Bazar.

Comments

Popular posts from this blog