Jom Mengundi Di Hulu Selangor

Masa aku balik hari tu MP Hulu Selangor meninggal dunia. Jadi dua minggu lagi akan ada hari mengundi and aku pun tak tahu sapa akan menang. Yang aku tahu pada undi yang lalu, kawasan aku memang hard core skit. Campur tolak rupanya kawasan aku ni menjadi tempat yang mana pengundi inclined to undi pembangkanag dan menyebabkan BN kalah pada Parlimen. Hhehehehe..... Semua orang tahu kenapa dia kalah sebab...jeng..jeng...jeng....
.
Semalam aku call wife aku. Wife aku kata banyak pak menteri dan mak menteri turun padang kat kawasan aku untuk mengih simpati dan menagih undi. Apa dia orang ingat kita orang ni seperti lembu cucuk hidung ke. janji banyak dah tabur tapi tinggal janji aje. Nak buat interchange lah.... nak kasi itu lah...nak kasi ini lah....habuk pun tarak akhirnya.
.
Baru ni masuk paper plak kata nak buat interchange lagi. Apa kata buat dulu dan kasi nampak depan mata baru kita boleh nego... tak ke gitu....

Comments

SkiD said…
Pagi ni aku lalau bawah jambatan hiway...dah ada banner...'Impian akan menjadi kenyataan..interchange akan dibina...terima kasih PM...1Malaysia'...hahahahaha!! Dah berapa kali pilihanraya daaaa....
Abu Ikhlas said…
hahahaha......janji tinggal janji nje tu....aaa... dah bape kali daaa....

Popular posts from this blog